Korduma kippuvad küsimused

Millal ma tellitud kaubad kätte saan?

Tellimuse saad esitada järgmiseks päevaks. Tellimust esitades on sul võimalik valida tellimuse kättesaamiseks ajavahemik. Kui soovid kättesaamisaega täpsustada, võid enda soovist kirjutada info@poestkoju.ee või helistada 53 586 289.

Kust on pärit Poestkoju tooted?

Tooted on pärit Tartu Coop Maksimarketitest ning Prismadest.

Mis on tellimuse miinimumsumma?

Tellimuse miinimumsumma on 20€.

Mis saab kui tellitud toodet prajasti poes ei ole?

Kui mõni toode on otsas, millele on olemas sarnane samas hinnaklassis alternatiiv, teeb kuller asenduse  Kui sarnast asendustoodet ei leita, helistame kliendile üle ning pakume välja asendustooted.

Kas ma saan toidukauppu ka kellelegi teisele tellida?

Kui soovite tellida toidukaupu kellelegi teisele (näiteks pereliikmele), andke meile sellest teada saates email aadressile info@poestkoju.ee.

Kuidas muuta kohaletoomisaadressit?

Kui soovid enda aadressit muuta, andke meile sellest teada aadressil info@poestkoju.ee

Ma olen enda parooli ära unustanud.

Kui oled enda parooli ära unustanud, andke meile sellest teada saates emaili aadressile info@poestkoju.ee.

Kuidas enda parooli muuta?

Parooli saad muuta valides ülevalt menüüst lingi “Seaded”.